مرکز مقالات حضرت مهدی (عج)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله Probabilistic and Fuzzy Modeling of Charging and Discharging of Electric Vehicles in Presence of Uncertainties Applied to Unit Commitment Problem در فایل ورد (word) دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله Probabilistic and Fuzzy Modeling of Charging and Discharging of Electric Vehicles in Presence of Uncertainties Applied to Unit Commitment Problem در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله Probabilistic and Fuzzy Modeling of Charging and Discharging of Electric Vehicles in Presence of Uncertainties Applied to Unit Commitment Problem در فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله Probabilistic and Fuzzy Modeling of Charging and Discharging of Electric Vehicles in Presence of Uncertainties Applied to Unit Commitment Problem در فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: بیست و نهمین کنفرانس بین المللی برق
تعداد صفحات: 6
چکیده:

Advent of electric vehicles in power systems has a variety of effects. The most important effect of electric vehicles in the power system, is related to increase of demand due to charging process (G2V) and also power injection to grid (V2G). In this paper unit commitment problem has been solved considering electric vehicles. Since charging and discharging of electric vehicles depends on factors such as electricity price, fuel price, the rate of charging and discharging as well as the overall behavior of car owners, to cover these uncertainties, both probabilistic modeling and fuzzy sets theory are used. In probabilistic modeling of consumption and generation of electric vehicle in each hour, the number of Evs, the rate and start time of charging and discharging process, and the average distance traveled by each Ev is considered. Since fuzzy modeling can be used in cases that historical data is not available, in second part of this paper a fuzzy number has been assigned to determine the power generation or consumption related to Evs in each hour which is need to solve unit commitment problem. A 10-unit IEEE test system is considered for simulation with 50,000 gridable vehicles using a hybrid GA-ICA algorithm and then the results of probabilistic and fuzzy modeling are compared with each other.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ali om

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی